ESP32 Mikrokontroller

ESP32 Mikrokontroller

ESP32 - hol mennyi

2018. január 06. - MrJoci

Én alig 1 napja jutottam tudomására a létezéséről az egész ESP32 témakörnek, viszont nem volt kedvem túl sokat várni míg a kezem közé kaparinthatok egy példányt, ezért nekiálltam a netet túrni magyarországi forrásokért. Boség zavara? Na az nem volt. Az Espressif ezen vezérlője elég új darab, valamikor 2016 végén jelenhetett meg és itthon úgy tűnik még közel sem olyan népszerű, mint az Arduino.

Ennek ellenére két helyet is találtam online. Az egyik a shop.TavIR.hu a másik a RpiBolt.hu. A két bolt két eléggé külömböző felépítésű ESP32 variánst árul. Én a TávIR-est választottam, egyrészt mert olcsóbb (bruttó 3350Ft vs 8990Ft) másrészt eleve van rajta beforrasztott tüskesor, ami játszós fázisban nagy segítség.

TavIR 

 

RpiBolt

Mint úgy általában mindig, ezt is belehet szerezni ebay-ről. Ha van időnk kivárni, akkor már 1800Ft-ért lecsaphatunk a TavIR-es változatra:

Persze így nehezebb lesz reklamálni és őszintén szólva tök segítőkész volt Cseh Róbert, a TavIR tulajdonosa, átvételkor gyorsan segített letisztázni egy-két felmerült kérdésemet, utólag is köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://esp32.blog.hu/api/trackback/id/tr5313554027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása